Zomer expositie

In de maanden juli, augustus en september t/m de Monumentendagen op 14 en 15 september opent de Protestantse Kerk in Groesbeek  haar deuren op vrijdagmiddag van 14.00-16.00 uur.

U kunt vrij naar binnen lopen om de kerk te bezichtigen. Op sommige dagen is muziek aanwezig.

Er is een expositie te zien:
Da. Janneke Ruijs gaat deze zomer met emeritaat en in de expositie worden zes thema’s belicht van haar werk.

Marijke Bleeker heeft op creatieve wijze van deze thema’s foto’s gemaakt en Janneke Ruijs heeft bij iedere foto een passende tekst uit een kerklied gezocht, een citaat opgesteld en passend voorwerp bij de afbeeldingen gevonden.

De foto’s zijn afgedrukt op posterformaat. De expositie geeft een indruk van de verschillende onderdelen van haar kerkenwerk in Groesbeek.

U bent van harte welkom!