Welkom op de site van de Protestantse Gemeente van Groesbeek

Wij zijn een kleine gemeente met ongeveer 300 leden, in een overwegend katholieke omgeving met een actieve kern van zo’n vijftig mensen. Wij willen een open en gastvrije geloofsgemeenschap zijn; betrokken op elkaar en de wereld om ons heen.
We vinden het belangrijk dat de kerk voor iedereen een plek is om het geloof te vieren, te zoeken en te verdiepen.

De Protestantse bewoners van de Groesbeekse Tehuizen (Pluryn), een instelling in ons dorp voor mensen met een verstandelijke beperking, zijn een vaste en trouwe groep van onze gemeente.

In de zomermaanden ontvangen we veel vakantiegangers.

Naast onze eigen predikante, gaan veel gastpredikanten uit de regio voor in onze kerkdiensten.

U bent van harte welkom in onze vieringen en bij onze activiteiten.

Diensten deze maand

Overzicht van de digitale kerkdiensten, deze beginnen altijd om 10.00u tenzij anders vermeld

Neem een kijkje bij onze activiteiten