Verhuur

Kerk
De kerk is in de eerste plaats een gebouw waar de kerkdiensten gehouden worden. Niettemin is het mogelijk om deze schitterende ruimte voor andere  zaken te gebruiken. Door de nieuwe inrichting van de kerk, samen met de herinrichting van het centrum van het dorp, is de kerk nog meer onderdeel van Groesbeek geworden. Daarom is het idee ontstaan om de kerk meer een plaats te geven in de dorpsgemeenschap.

Het gebouw heeft een mooi orgel en een prachtige akoestiek. Daarom kan - meer nog dan voorheen - de ruimte benut worden voor muziekuitvoeringen. Daarnaast is het mogelijk om  af en toe exposities te organiseren; want de ruimte is mooi en licht. U kunt ook voor trouwdiensten en uitvaartdiensten gebruik maken van deze kerk.

Serre
De Serre, aangebouwd aan de kerk, is te huur voor o.a. vergaderingen, cursussen en recepties. Prachtig gelegen aan de Groes in het centrum van Groesbeek.

Nadere informatie hierover kunt u vinden op onderstaande website:
Historische kerk aan de Groes-beek